Aquarius hotel w Kołobrzegu

Choć plany wakacyjne były zupełnie inne, dostosowaliśmy się do panujących realiów i wybraliśmy miejsce w naszej pięknej Polsce. Do Aquariusa wybieraliśmy się w marcu… jednak z wiadomych, pandemicznych przyczyn nie dotarliśmy. Co się odwlecze to nie uciecze, jak mówią! Postanowiliśmy spędzić urlopowy tydzień w Kołobrzegu. 🙂

Pięć gwiazdek w Kołobrzegu

Hotel Aquarius znajduje się ok.300m od plaży, co jest niewątpliwie atutem tego miejsca. Dodatkowo bliskość parku zachęca do spacerów- my korzystaliśmy z niego oczywiście w trakcie codziennych drzemek Oliwki. 🙂 Co więcej, hotel jest wspaniałą bazą wypadową na wycieczki rowerowe! Ścieżki rowerowe wyznaczają przepiękne, nadmorskie trasy. Niestety, okazało się, że nasza córka nie jest fanką dłuższych wycieczek rowerowych, więc Sebastian eksplorował piękno nadmorskiej okolicy samotnie. Sam hotel jest bardzo przestronny i zadbany. Mimo nałożonych obostrzeń wszystko funkcjonowało jak należy.

Strefa basenowa w hotelu Aquarius

Aquacenter zaspokoi każdą wodną potrzebę. Jest tu bowiem nie tylko basen rekreacyjny, jaccuzi (jedno także na tarasie), masaże, ale także rwąca rzeka, basen pływacki i oczywiście brodzik. W strefie basenowej znajdują się również sauny, w których po całodziennych atrakcjach można się totalnie zrelaksować. Leżaków jest naprawdę dużo i mimo pełnego obłożenia, nie doświadczyliśmy niemożności skorzystania z nich. W hotelu znajduje się także siłownia oraz sala fitness, gdzie instruktorzy prowadzą codzienne treningi, na które goście hotelowi mogą dołączyć.

• Niestety zachwyceni atrakcjami, które na nas czekały w strefie basenów, nie zrobiliśmy żadnych ciekawych zdjęć. Zerknijcie zatem na stronę hotelu: link

Aquarius- hotel dla dzieci

Aquarius to jeden z najbardziej rozpromowanych hoteli dla dzieci, i słusznie. Już podczas meldowania dziecko otrzymuje hotelowy upominek (np. bransoletkę, piłkę, okulary przeciwsłoneczne). Później jest tylko lepiej. 🙂 Wybór dziecięcych rozrywek jest naprawdę imponujący. Strefa basenowa przygotowana jest na odwiedziny małych gości- znajdziecie tutaj brodzik ze zjeżdżalnią (choć w naszym odczuciu zbyt stromą, gdyż dzieci zamiast z niej zjeżdżać po prostu wpadały do wody), pianki, piłki oraz zespół ratowników czuwających nad bezpieczeństwem gości. Sala zabaw dla najmłodszych oraz dmuchany zamek również czekają by spożytkować nieposkromioną energię naszych milusinskich.

Na dworze natomiast znajdziecie tyrolkę oraz plac zabaw. Ponadto grupa animatorów zachęca dzieci do wspólnej zabawy w ramach zorganizowanych zajęć. Jest naprawdę wesoło. 🙂

Jedzenie w hotelu Aquarius

Przyznajemy, że posiłki w hotelu są bardzo smaczne. Wybór jest szeroki i z pewnością zadowoli większość gości (pokusilibyśmy się o stwierdzenie „wszystkich gości”, ale nigdy nie wiadomo… 😛 ) Oczywiście oferta posiłków zawiera także opcje dla dzieci, z których i my chętnie korzystaliśmy. 🙂

Pobyt w hotelu Aquarius musimy zaliczyć do bardzo udanych. Bliskość morza i piasku, atrakcje w hotelu, smakowite jedzenie i dobra pogoda były gwarancją naszego uśmiechu. 🙂

Love is the answer!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )